핑크 보이 sungmin sorati


핑크 보이 sungmin sorati


ryeowook ya haniye

این پست مخصوص رویاجونه........شایدبراتون تعریف نکرده باشم تواین وب!ولی کسایی که باوبای قبلیم اشنایی دارن بایداز شباهت فوق العاده ی هانیه وریووک خبرداشته باشن!!!!!!!!

هانیه یکی ازدوستامه که بعدازانتخاب رشتم سرایستگاه اتوبوس باهاش اشناشدم اونم به صورت خیلی اتفاقی!!!!

بچه ها هانیه به طرزعجیبی شبیه ریووک من باراولی که دیدمش خیلی تعجب کردم اخه چطورممکنه دونفراینقدر باهم شباهت داشته باشن؟؟؟؟ باورتون میشه من هردفعه هانیه رو دیدم تغییرقیافش مساوی باتغییرقیافه ریووک بود مثلا اگه توسایتی میدیدم امروز ریووک موهاشوفرکرده روز بعدمیدیدم هانیه م موهاش فره مدل ابروهاشون خندیدناشون صحبتاشون که کپ همه حتی وقتی پارسال بیوگرافی وکارای دستیمو که مدرسه برده بودم دبیر زبانمون وقتی عکس ریووکو دید گفت خدای من اینو هانیه چقدر شبیه همن.همه تاییدکرده بودن که ایناچقدرشبیه همن.من حتی یک عکس از دستای ریووک تو گوگل تصاویرپیداکردم وقتی بادستای هانیه مقایسه کردم دقیقا یکجوربود اوناکاملا شبیه همن ازنظر قد,جسه ,رفتار ,تیپ ,صحبت و....تنهاتفاوتشون تویکی از رفتاراشونه که نمیشه گفت!!!!!!!!!!!!البته ماتومدرسمون هانگنگم داشتیم که رفت تهران!!!!(مثل هانگنگ که رفته چین)یک شیونم داریم که شاید از نظرقیافه شبیهش نباشه ولی کاراش کپ کارای شیونه وقیم بهش میگم خیلی بهم میخنده وباورنداره وقتی حواسش نیست من توکفشم اون ژستاش کپ ژستای شیونه مدل کاراش اخماش غرورش و.....خب اونم کسی نیست جزفاطیما(لقب:عروسک) که البته ازطرفدارای سرسخت شیونه....میدونم باورنمیکنین ولی اگه مشهداومدین خبرم کنین تاسوجوای مدرسمون روبهتون نشون بدم!هاهاهاها.........خب اینم یک عکس که مال کنفرانس سوپرشوی4 ولی شباهت فوق العاده ی هانیه وریوکو نشون میده.....



نظرات شما عزیزان:

selly
ساعت10:42---15 آذر 1390
وای چه جالبببببببببببببببببببب
میدونی من کلا خیلی از ریونتوک خوشم میاددددددد عاشق تن صداشم


TAEMIN(LOVE)
ساعت15:01---11 آذر 1390
سلام......وای یعنی واقعا این قدر شبیهشه؟
چه جالب!..راستی رویا نظر اولیتو خوندم...منو دوستامم همش تو مدرسه رینگ دینگ دونگ و جی میرقصیم!یه بارم که داشتیم میرقصیدیم یکی از معلمامون اومد تو داشتم از خجالت آب میشدم!آخه تو مدرسه خیلی مثبت میزنم


roya
ساعت14:15---11 آذر 1390
فریبا میدونی چیه من خیلی خیالاتی شدم ؟ راستش چند وقت پیش تو کلاس زبانمون یه دختره بود اسمش صبا بود ، من همیشه از نیم رخ به این نگاه میکردم ، میدونی چرا ؟ آخه از نیم رخ با اونیو مو نیمزد ، مخصوصا دماغش و رنگ پوستش دیروزم رفتیم آرایشگاه ، یه آرایشگره بود لاغر مردنی بعد من از این خوشم نمیومد واسش تاقچه بالا میذاشتم ولی یه دفعه سر یه موضوعی شد خندیدش ، من کلا متحول شدم ، یعنی کپ هیچول میخندید ، اصلا من عاشقش شدم هی قربون صدقش میرفتم که چقدر کارتون خوبه ؟ هی موقع خندیدن نگاش میکردم بعد کلمو میگرفتم پایین از اون لبخندای شاهانه ی سونگ مینی میزدم و بعدش دختره نگاهم میکرد فکر میکردم دیوونه ام جلوی رقصیدنمم که هیچ جا نمیتونم بگیرم : مثلا تو مدرسه همش دارم gee میرقصم ، تو مغازه ها و عکاسی همش دلم میخواد بونامانا برقصم و مثل یه موجود عجیب غریب همه منو میشناسن

roya
ساعت14:09---11 آذر 1390
ای کااااااااااااااااااااااااااااا ااااااش هانیه دوست منم بودا ، حالا چی میشد ؟ البته اگه من جای تو بودم به احتمال 100 درصد از درس میفتادم و نمرم بالای صفر نمیشد اینقدر که میرفتم تو فکر هانیه و ریووک دیوونه میشدم . خدایا من مطمئنم که مامان هانیه ریووکو به دنیا آورده و بعد فرستادتش کره تا بره خواننده شه و به هانیه نگفته ، ریووک حتما داداش هانیست وای خدا یعنی همه چیزشون کپ همه ، من الان خودم کپ کردما ، راستش از وقتی قضیه ی هانیه رو بهم گفتی من روز و شب ندارم و همش تو فکرشم . خیلی ممنون که این پست عالی رو برامون گذاشتی تا لذت ببریم . راستی هان گنگم خیلی جالب بود . وای خدا لابد مثل هانگنگ کلیم احساساتی بوده ، نه ؟ من دلم هانگنگم میخوادا وای خدا شیوونم که کارش ردیفه ، فرض کن فاطیما با ژستای شیوون و اخماش ، حتما کلیم خوشتیپه دیگه یه خواهش دارم ، اگه امکانش هست ، از هانیه بپرس تو فیس بوک هست و من هرچه زودتر برم فیس بوک عکسشو ببینم ، جان تو من باید هانیه رو ببینم و همینطور هان گنگو

hanane
ساعت13:02---11 آذر 1390
سیمول فریبا جون،پرژکتورم روشن هوو پیدا کردی؟؟؟؟؟خیلی میدوستم هانیه رو ببینم اگه مشگلی نداره عکسشوبزار..................داره؟؟؟نداره ؟؟؟؟؟؟خوشبحالتون که مشهدید،،،،،،یه سوال فنی پیش اومده همینجوری واسه مدرستون مهون دعوت میکنی هماهنگ کردی؟؟؟؟فردامدرست 1655265326545تشریف میارن تابرای اولین باردرایران چشمشون به جمال sj persianروشن بشه................(بدون پذیرایی ممکن نیستا)کمی مضاح فرمودیم........خب نطقم تمومید تا ورا جی دیگه خدا نگهدار(واسه ی این پست هم دستت 5انگشت وازطرفه من به ووکی2 سلام برسون)!!!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: fariba | تاريخ: جمعه 11 آذر 1390برچسب:ryeowook, | موضوع: <-PostCategory-> |